Бабич Марина Олександрівна

Закінчила у 2012 році Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Інститу корекційної педагогіки та психології. Отримал повну вищу освіту за спеціальністю "Корекційна освіта" та здобула кваліфікацію логопеда, практичного психолога спеціальних закладів освіти.


Правила мовленнєвого спілкування

• Розмовляйте з малюком кожної вільної хвилини.

• Майте на увазі: основними й провідними співрозмовниками для дитини є мати, батько, дідусь чи бабуся.

• Пам'ятайте: ваша мова є для дитини взірцем для наслідування, тому вона має бути чистою, багатою, виразною, чіткою.

• Доручайте старшим дітям якомога більше у вільний час розмовляти з молодшою дитиною.

• Спонукайте малюка до звуконаслідування, до правильного промовляння слів.

• Привчайте дітей до вживання слів відповідно до літературної норми.

• Ні в якому разі не повторюйте неправильне мовлення дитини.

• Якомога більше залучайте малят до ігор, розповідайте їм казки, розучуйте з ними пісні, скоромовки, вірші.

• Заохочуйте словесну творчість дітей. Ведіть словничок, записуйте перші вислови вашого малюка.

• Спонукайте дитину до складання віршів, лічилок, будьте їй у цьому помічниками.

• Уважно ставтеся до всіх дитячих запитань.

• Ваша відповідь дитині має бути чіткою, доступною, зрозумілою.

• Спонукайте дітей до запитань, виховуйте "чомучок".

• Систематично влаштовуйте ігри "у слова".

• При нагоді вживайте прислів'я, загадуйте загадки.

• Обов'язково пояснюйте кожне незрозуміле дитині слово, у її присутності звертайтеся до словника.


Кiлькiсть переглядiв: 51

Коментарi