Бабич Марина Олександрівна

Закінчила у 2012 році Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Інститу корекційної педагогіки та психології. Отримал повну вищу освіту за спеціальністю "Корекційна освіта" та здобула кваліфікацію логопеда, практичного психолога спеціальних закладів освіти.

Казка про веселий язичок.

Жив собі у роті язичок. Мав великий будиночок і великі вікна. Він любив чистоту, тому щоранку чистив парканчик та стелю. Вирішив він якось покататись на гойдалці, а потім поїздив верхи на конячці, а потім пішов в ліс по гриби. Подивися на годинник, час обідати! Приготував собі млинці, дістав смачне варення. і запив все чаєм. Почав позіхати, тож вирішив зробити собі масаж, аби краще спалось!

Ось таким простим способом можна заохочувати дітей до виконання артикуляційних вправ, які сприяють розвитку та рухливості артикуляційного апарату та чіткі,гарній вимові.

Опис рухів у казці:

Язик – відкриваємо рот і показуємо язик;

Будинок – широко відкриємо рот;

Вікна – зуби зімкнуті, губи витягнуті вперед ( щоб зуби було видно);

Паркан – губи посміхаються. Язиком чистимо нижні зуби, потім верхні (рухи ліворуч-праворуч);

Маляр – рот відкритий, кінчиком язика проводимо по піднебінню вперед-назад;

Гойдалка – язиком по-черзі торкаємось верхньої-нижньої губи;

Грибочок – присмоктати язик до піднебіння (можна відчути коли дуже повільно клацає) і утримувати 5 сек.

Годинник – посмішка, кінчик язика по-черзі торкається кутиків роту;

Млинець – розслаблений язик покласти на нижню губу;

Варення – у посмішці облизувати по колу губи;

Чашечка – рот широко відкритий, краї язик підняти вгору, утримувати 5 сек.

Самомасаж – покусувати язик по всій довжині.

Кiлькiсть переглядiв: 230

Коментарi