План

проведення заходів «ТИЖНЯ БЕЗПЕКИ» в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) комбінованого типу

№83 «Лісова казка»

День тижня Зміст заходу Час проведення Місце проведення Відповідальні
Робота з дітьми та батьками
ПОНЕДІЛОК Азбука автомобільних доріг
Бесіда про транспорт. Розгляд дидактичних картин про транспорт ранок ігровий майданчик вихователі
Машини спеціального призначення (снігозбирання, пожежна, міліцейська, швидка допомога та ін.) заняття групова кімната вихователі
Школа дорожніх знаків прогулянка вулиця, ігровий майданчик вихователі
Театралізована вистава «Поїздка до бабусі». Закріплення правил безпечної поведінки у транспорті ІІ половина дня музична зала вихователі муз. кер.
Виставка для батьків дитячих робіт з малювання, ліплення вечір групова кімната вихователі
ВІВТОРОК Вогонь друг – вогонь - ворог
Розгляд ілюстрацій з причинами пожежі ранок ігровий майданчик вихователі
«Наш номер 101» Ознайомлення з правилами ППБ та поведінки під час пожежі заняття групова кімната вихователі
Сюжетно – рольова гра «Сім’я», «Пожежники». Моделювання ігрових ситуацій прогулянка ігровий майданчик вихователі
Фізична розвага «Ми – пожежники» ІІ половина дня спортивна зала фіз. інструктор
Виставка дитячих малюнків по темі вечір роздягальня вихователі
СЕРЕДА Дитина серед людей та предметів
Бесіда про сім’ю. Дати поняття «рідні», «знайомі», «чужі» люди. ранок ігровий майданчик вихователі
«Сам удома» дати уявлення про предмети, які оточують дитину (безпечні небезпечні) заняття групова кімната вихователі
«Розумне каченятко» Заняття з малювання заняття з малювання групова кімната вихователі
Сюжетно – рольова гра «Сім’я», «Швидка допомога» Моделювання ігрових ситуацій прогулянка ігровий майданчик вихователі
Читання художніх творів «Котик і Півник», «Вовк і семеро козенят» ІІ половина дня музична зала вихователі
Бесіда з батьками про безпеку життєдіяльності дітей та роль батьків вечір групова кімната, ігровий майданчик вихователі
ЧЕТВЕР У природи є різна погода
Спостереження за погодою. Дидактична гра «Буває не буває» ранок ігровий майданчик вихователі
«Весна прийшла, весна прийшла» Розширити знання дітей про природні явища. Вчити дітей правилам безпечної поведінки в дощ, грозу. заняття групова кімната вихователі
Спортивна розвага. Закріпити знання про народні прикмети (дати уявлення про взаємозв’язок стану погоди із самопочуттям людини) прогулянка спортивний майданчик вихователі
Театралізована діяльність «Лисичка –сестричка» і «Вовк – панібрат» ІІ половина дня музична зала вихователі муз. кер.
Бесіда з батьками про загартування дітей вечір групова кімната, ігровий майданчик вихователі
П'ЯТНИЦЯ Школа екстремальних ситуацій
Індивідуальні бесіди з дітьми про небезпечні ситуації ранок ігровий майданчик вихователі
«Домашні тварини – друзі людини» Правила гігієни та вчити дітей піклуватися про свою безпеку і здоров’я заняття групова кімната вихователі
Розваги з водою «Рятівники» розваги групова кімната, басейн вихователі
Сюжетно – рольова гра «Швидка допомога», «Сім’я», «Рятівники» прогулянка ігровий майданчик вихователі
Бесіда про воду та її значення для життя людини. ознайомлення з різними станами води. Формування навичок безпечної поведінки з водою ІІ половина дня групова кімната вихователі
Виставка для батьків літератури по темі вечір групова кімната вихователі
Робота з персоналом
ПОНЕДІЛОК Погодити плани по організації та проведенню заходів 13.00–15.00 вихователь – методист, творча група
ВІВТОРОК Надавати допомогу молодим спеціалістам в організації тижня безпеки дитини 13.00–15.00 вихователь – методист
СЕРЕДА Провести консультацію по питанню дій персоналу в екстремальних ситуаціях 13.00–14.00 вихователь – методист
ЧЕТВЕР Надавати допомогу в організації роботи з батьками 13.00–15.00 вихователь – методист
П'ЯТНИЦЯ Провести інструктаж серед всього персоналу 13.00–14.00 завідуюча

Безпечне купання на Водохреща

Кажуть, що саме на Водохреща вода змінює свою структуру та стає цілющою. Це стосується всієї води, навіть тієї, що тече з наших кранів. Численні дослідники одночасно і підтвердили цю ідею, і спростували. Але доведеним є той факт, що вода, взята з освяченого місця саме на Водохреща, може стояти у пляшці і рік, і два, і більше, не буде псуватися і не матиме ніякого запаху. Саме святою йорданською водою лікували безліч недуг, починаючи від хвороб шлунку (пили воду натщесерце) і закінчуючи протиранням обличчя від висипів та ополіскуванням голови для зміцнення волосся.

І, звичайно, вважається, що, занурившись у відкриту водойму саме на Водохреща, людина заряджається здоров’ям та силою на весь і рік і ні в якому разу не захворіє. Однак існує ризик захворіти, пірнаючи у холодну воду на відкритому повітрі, і медики, попри загальну ейфорію щодо корисності і безпечності таких купань, щороку застерігають, а потім констатують збільшення кількості хворих з запаленнями легень, отитами, обмороженнями та переохолодженням як наслідок необережних пірнань.

Саме по собі занурення у холодну воду без підготовки є досить небезпечним випробовуванням для організму, але можна створити такі умови, щоб звести до мінімуму ризик захворіти.

Тому варто пам’ятати наступні правила безпечного занурення у воду на Водохреща:

1. Врахуйте протипоказання.Якщо у вас вже є запальні захворювання носоглотки, отити, запалення легенів чи бронхіальна астма – однозначно пірнати не варто. Крім того, протипоказаннями до занурення є захворювання серцево-судинної системи, цукровий діабет, глаукома, кон’юнктивіт, захворювання сечостатевої системи, шкірні захворювання.

2. Підготовка. Необхідно заздалегідь підготувати організм до занурення у холодну воду. Для цього варто певний час загартовуватись. Бажано розпочинати загартування в теплу пору року, повільно знижуючи температуру води і збільшуючи тривалість плавання чи обливання водою.

3. Обрати місце занурення. Найкраще занурюватися у воду в спеціально обладнаних місцях, бажано не глибоких. Водойма не має бути одразу глибокою – ви маєте відчувати дно, навіть зайшовши по плечі у воду. Також не варто стрибати у воду – краще сходити з берега, або з драбинки.

4. Одяг.Заздалегідь підготуйте сухий, просторий одяг, у який ви швидко зможете перевдягнутися після купання, а також рушник, який швидко вбере воду, і капці, у яких ви дійдете до ополонки і назад.

5. Розминка. Перед самим зануренням варто зробити невеличку розминку, аби розігрітися і не тремтіти тоді, коли скинете одяг.

6. Правильно занурюйтеся. Занурюватися треба поступово входячи у воду. Ні в якому разі не можна одразу з головою пірнати – за вами потім доведеться пірнути рятувальникам, якщо вони там будуть. Також варто подумати, чи взагалі варто занурюватися з головою, адже, якщо ви потім будете їхати додому громадським транспортом з мокрою головою чи добиратися додому пішки, виклик лікаря на наступний день вам гарантований.

7. Тривалість занурення. Бути у воді варто не довше хвилини – це саме той золотий час, під час якого ви можете занурюватися без ризиків для здоров’я. Все, що більше, загрожує переохолодженням. Взимку перебування в ополонці для початківців, в залежності від температури води, триває в середньому 10–20 секунд, а для моржів зі стажем – не довше 1,5–2 хвилин.

8. Дотримуйтесь черги занурення. Не варто заходити в воду великим скупченням людей. Коли ви входите поодинці, вас видно і можна відстежити та вчасно зреагувати, якщо раптом з вами щось станеться.

9. Після купання. Швидко витріться рушником. На голову (не залежно від того, занурювали ви її у воду чи ні) надягнути шапку і після цього швидко одягніться. Саме тепер можна випити чогось гарячого. Краще – чаю. Алкоголь протипоказаний перед зануренням і після. Рятувальники щороку наголошують, що їхні клієнти найчастіше – це розігріті алкоголем люди, які не відчувають ні страху, ні морозу, однак від цього дія холоду не зникне.

10. Позитивний настрій. Емоційний стан відіграє значну роль в реакціях організму на охолодження. Позитивні емоції перешкоджають виникненню негативних реакцій, організм успішніше протидіє холодному впливу, легше справляється з ним.

Купайтесь з розумом і гарного вам Водохреща!

Правила безпечної поведінки з незнайомими людьми для дітей

1. Постарайтеся донести до дитини думку про те, що вона не зобов'язана допомагати незнайомим людям, навіть якщо цього вимагає ситуація або суспільна мораль, це небезпечно. Ваше чадо може допомогти незнайомцеві, повідомивши про його проблему батькам чи знайомій людині або рекомендувати йому звернутися за допомогою до дорослих.
2. Навчаючи дітей правилам безпечної поведінки з незнайомими людьми, дорослим бажано фіксувати увагу дитини не на те, що вона не повинна говорити стороннім (наприклад, подробиці побуту родини), а на те, що їй варто сказати, щоб уникнути неприємностей і небезпечних ситуацій.
3. Відпрацюйте разом з дитиною її поведінку при зустрічі з незнайомою людиною в різних ситуаціях. Пам'ятайте, ці дії повинні бути спрямовані на припинення будь-якого спілкування з незнайомцями. Для цього дитині варто, не вступаючи в небажаний діалог, якнайшвидше покинути місце бесіди. Після того, як вона опиниться в безпеці, дитині бажано розповісти про події з нею батькам або знайомим дорослим. В іншому випадку під загрозою може опинитися особиста безпека дитини.

Формування навичок безпечної поведінки у дітей

При зустрічі з підозрілою незнайомою людиною на вулиці алгоритм дій дитини може бути наступним:
Перший крок безпечної поведінки: оцінити ситуацію
Дітям варто усвідомити, що кожен незнайомець, що стоїть перед ними - людина потенційно небезпечна. Неважливо, хто це - дівчинка, хлопчик, дідусь чи літня жінка - якщо дитина не знає його (або його не знають батьки), то перед ним незнайома людина а, значить, ставитися до неї варто відповідно.
Другий крок безпечної поведінки: відійти на безпечну відстань
Навчіть дитину триматися на безпечній дистанції від незнайомої людини. Для цього відміряйте у будинку на підлозі відстань два метри і запропонуйте дитині запам'ятати її. Якщо підозрілий суб'єкт йде на зближення, потрібно швидко йти, або тікати від нього в безпечному напрямку.

Дитина і незнайомець: варіанти припинення розмови

Розглянемо можливі варіанти безпечної поведінки з незнайомою людиною на конкретних прикладах.
Під час гри у дворі до дитини підходить ровесник і каже: «Недалеко звідси побудували нове спортивне містечко. Підемо подивимося ». Відповідь: «Спочатку мені потрібно запитати дозволу у батьків». Незнайомець продовжує: «Я думав, що ти вже досить великий (велика), а тобі, виявляється, мама не дозволяє. Тобі слабо? ». Відповідь: «Мені не слабо. Я піднімуся додому і попереджу батьків, що піду на спортивне містечко». Після цього дитина швидко відходить на безпечну відстань і йде додому, перевіряючи, чи не переслідує його незнайомець. Після його розповіді батькам варто спуститися у двір і перевірити отриману від нього інформацію.
Поруч з дитиною на вулиці зупиняється автомобіль, і незнайома жінка-водій, посміхаючись, просить: «Сядь, будь ласка, в машину і покажи дорогу до вулиці Липневої, а то я сильно спізнююся». Відповідь: «Вибачте, не можу вам допомогти». Ваша дитина швидко відходить від машини на безпечну відстань, а потім іде в напрямку, протилежному ходу руху автомобіля, перевіряючи, чи не переслідує його жінка. А опинившись у безпечному місці (вдома або у дворі), розповідає про цей випадок батькам, вчителям або іншим знайомим дорослим.
Під час прогулянки у дворі до дитини підходить бабуся і просить: «Допоможи мені, будь ласка, підняти продукти в мою квартиру в сусідньому будинку на третьому поверсі». Правильна відповідь: «Вибачте, не можу вам допомогти. Зверніться по допомогу до дорослих». Опинившись у безпеці, дитина, як і в інших випадках, оперативно зв'язується з батьками і розповідає їм про подію, дослівно переказуючи розмову з незнайомою людиною.
Третій крок безпечної поведінки: припинити спілкування
Серед зловмисників знайдеться чимало прекрасних психологів, які зможуть легко «заговорити» дорослу людину, не кажучи вже про дитину. У цьому випадку розмову з сумнівним співрозмовником діти можуть припинити словами «Вибачте, мені потрібно запитати дозволу батьків», «Вибачте, не можу Вам в цьому допомогти, запитайте у дорослих» і так далі. Поки незнайомець намагається аналізувати ситуацію і приймає рішення (психологи вважають, що на це у людини йде від двох до п'яти секунд), у дитини є час на те, щоб покинути небезпечне місце або покликати на допомогу дорослих.
Четвертий крок безпечної поведінки: піти в безпечне місце
Не даючи незнайомцеві договорити, дитина може підійти до знайомих батьків інших дітей, що знаходяться у дворі, або піти додому, тримаючи незнайомця в полі зору. А опинившись у повній безпеці, зв'язатися з батьками і повідомити їм про подію, дослівно переказуючи розмову з незнайомою людиною.

Правила безпечної поведінки під час новорічних та різдвяних свят.

Під час проведення новорічних свят необхідно знати :
- сучасні синтетичні ялинки оброблені спеціальним розчином і виготовлені із пластмаси, яка не виділяє отруйних речовин при нагріванні;
- щоб перевірити безпечність штучної красуні, відщипніть шматок пластмаси, з якої вона виготовлена, і нагрійте її сірником (підпалити) – якість диму чи швидкість горіння безпомилково вкажуть на вогнестійкість та не токсичність ялинки: якщо спостерігається швидке спалахування або ж дим подразнює слизову носоглотки – ялинка токсична (!);
- скляні прикраси та електричні гірлянди розвішуйте на небезпечній для дітей висоті, оскільки бажання провести «експерт - аналіз» вмісту кольорового вогника або кульки може закінчитися електричним шоком чи ураженням;
- дотримуйтесь обережності при розкидуванні конфетті – дитина може разом із повітрям випадково в дохнути конфетті, і вони, потрапивши в дихальні шляхи, спровокують або алергію, або навіть призведуть до летального випадку;
- для прикрашення ялинки ілюзією снігу використовуйте тільки просочений вогнестійкий розчин - вату використовувати не рекомендується;
- всю піротехніку (свічки, хлопавки, бенгальські вогні, ракети, звукові жарти і фонтани вогню) купуйте виключно в спеціалізованих магазинах чи кіосках;
- обов’язково перевірте термін зберігання виробу – якщо він закінчився, краще утримайтесь від покупки;
- не підривайте петарди у приміщеннях, бо вони мають небезпечний радіус дії від 0,5 до 5 м.;
- не спостерігайте за петардами з близької відстані, бо дрібні частинки,що розлітаються, можуть пошкодити очі чи підпалити щось у квартирі;
- ні в якому разі не застосовуйте петард поряд з маленькими дітьми, оскільки це може призвести до розладу психіки дитини;
- будьте обережні при використанні бенгальських вогнів – паличку з вогнем тримайте на відстані витягнутої руки і не підносьте близько до очей, одягу чи ялинки;
- встановлюйте ялинку на стійкій основі так, щоб гілки не торкалися до стін і стелі та були на безпечній відстані від електроприладів і побутових речей;
- не встановлюйте ялинку на високій підставці – стільцях, табуретках, журнальних столиках та ін.;
- поставте стовбур ялинки у відро з мокрим піском і час від часу зволожуйте його;
- якщо ялинка засохла, викиньте її, тому що вона може спалахнути як факел;
- не запалюйте на ялинці свічки, бенгальські вогні, а також саморобні електрогірлянди;
- пам'ятайте, що особливо небезпечним на ялинці є золотаво-сріблястий дощик з алюмінієвої фольги, бо він може замкнути електрогірлянду;
- не забувайте: діти можуть перебувати біля ялинки з увімкненою гірляндою тільки у присутності дорослих, вимикайте її, коли виходите з кімнати;
- закріплюйте свічки на твердій поверхні, не покритій скатертиною чи серветкою;
- завжди тримайте неподалік від ялинки декілька паперових пакетів із піском, ємність з водою, стареньку ковдру, електричний ліхтарик;
- обробіть ялинку спеціальним вогнестійким розчином з метою запобігання виникнення пожежі.

Дії при загоранні ялинки

- при загоранні електрогірлянди негайно вийміть із розетки вилку електроприладу (вона повинна бути в доступному місці) чи вимкніть автоматичні запобіжники (викрутіть пробки) в електросиловій;
- зателефонуйте у пожежну охорону – телефон 101;
- зваліть ялинку на підлогу, щоб полум'я не піднімалось угору (можуть зайнятися шпалери та штори);
- накиньте на неї ковдру, закидайте вогонь піском чи залийте водою (якщо нежива ялинка);
- не забудьте, що синтетична ялинка горить швидше, при цьому матеріал, з якого вона виготовлена, плавиться і розтікається, виділяючи отруйні речовини (оксид вуглецю, синильну кислоту і фосген);
- ні в якому разі не гасіть водою полімери, які горять, бо можливе розкидання іскор і розплавленої маси;
- не торкаючись до палаючої синтетичної ялинки голими руками, накиньте на неї цупке покривало і засипте вогнем;
- до прибуття пожежників постарайтеся за допомогою піску та води ліквідувати осередок пожежі або хоча б не допустити розповсюдження вогню, накинувши на речі, які зайнялися від пожежі, цупку мокру тканину чи ковдру;
- не відчиняйте вікна і двері, як і в інших випадках пожежі у приміщенні, квартирі, оскільки протяг більше розідме полум'я;
- якщо загасити пожежу неможливо, то щільно зачиніть двері в приміщення (кімнату), де виникла пожежа, і поливайте їх ззовні водою;
- повідомте працівників (людей присутніх на святі у квартирі), дітей про виникнення пожежі та, якщо це необхідно, виведіть їх з закладу або квартири.

Профілактика травматизму серед дітей дошкільного віку

І. Електробезпека

1. Не залишати дітей з увімкненими електроприладами (праска, телевізор, настільна лампа, електрообігрівач, магнітофон, комп'ютер тощо).
2. Не дозволяти дітям вмикати та вимикати електроприлади.
3. На розетки поставити заглушки.
4. Не вмикати в одну розетку більше, ніж два електроприлади.
5. Не прикрашати новорічну ялинку одночасно електрогірляндами і "дощиком" з фольги: це може призвести до короткого замикання і пожежі.

II. Безпека користування газовими приладами

1. Не залишати дітей наодинці з увімкненими газовими приладами.
2. Не дозволяти дітям доторкатись до газових приладів, вмикати та вимикати їх.
3. Не обігрівати приміщення за допомогою полум'я газової плити: це може призвести до отруєння продуктами згоряння. Найбільш чутливими до отруєння є діти.

III. Пожежна безпека

1. Джерела вогню (сірники, запальнички тощо) потрібно зберігати в недоступному для дітей місці.
2. Легкозаймисті речовини (спирт, спиртовмісні рідини, лаки, фарби, розчинники, бензин, олію та ін.) потрібно зберігати в недоступному для дітей місці.
3. Під час відпочинку на природі не потрібно розпалювати багаття і дозволяти робити це дітям.
4. Не дозволяти дітям користуватись відкритим вогнем.
5. В разі потреби спалювання сміття робити це у період відсутності дітей.
6. Не курити в присутності дітей і не залишати недопалки.

IV. Безпека в побуті

1. Загальні вимоги
1. Навчити дитину безпечним іграм. Не дозволяти проводити ігри, пов'язані із схованками в шафах та інших предметах що закриваються, за занавісками та з пересуванням в темряві.
2. Якщо дитина має окрему кімнату, то всі її речі повинні знаходитись на висоті піднятої руки, щоб виключити потребу діставати щось з стільця чи табуретки. Над ліжком не повинні висіти ніякі предмети.
3. Лампи в електроприладах повинні бути повністю закриті плафонами.
4. Гострі, ріжучі, колючі і крихкі предмети повинні знаходитись в недоступному для дітей місці
5. Особливу увагу потрібно звернути на зберігання ліків. Ліки повинні зберігатися в закритій під ключ шафі.
6. Іграшки не повинні бути небезпечними для дитини (лазерні іграшки, кулькові та водні пістолети). Якщо іграшка розбирається, то складові й частини за розмірами повинні бути такими, що не вміщаються в рот, ніс, вухо. Перевірте іграшки на можливість розбивання (уламки можуть поранити дитину).
7. З сумісними іграми з дітьми не використовуйте петарди.
2. Безпека на кухні
1. Столові прибори для дитини повинні бути такими, що не б'ються.
2. Обідній стіл та стілець повинні бути підібрані у відповідності з ростом дитини.
З. Над обіднім столом не повинні висіти полиці або окремі предмети кухонного обладнання.
4. Всі спеції, як сипучі так і рідкі, повинні зберігатись в недоступному для дитини місці.
5. Якщо виникла потреба користуватися виделкою чи ножем, то їжу дитині повинні порізати дорослі.
6. Краї тарілок, чашок та склянок не повинні мати тріщин та щербинок.
7. На плиті ручки сковорідок і носик чайника потрібно повернути до стіни.
8. Гарячу їжу потрібно розливати лише на столі, а не переносити тарілки з нею з плити до столу.
9. В присутності дитини бажано користуватися горілками газової плити другого ряду.
10. Якщо дитина не дістає до крана з водою, то вона може користуватись змоченим рушником.
11. Двері кухні з боку коридору повинні закриватись на гачок, розміщений у третій частині зверху.
3. Безпека у ванній кімнаті
1. Для дитини необхідно мати дитячі миючі засоби. Миючі засоби, якими користуються дорослі, є шкідливими для дитини і повинні зберігатись в недоступному для неї місці.
2. Підлогу потрібно покривати не слизьким килимком.
3. Двері ванної кімнати повинні закриватись на гачок чи засув, розміщений у третій частині зверху.
4. Не можна залишати дітей наодинці під час купання.
4. Безпека на балконі
1. Не можна залишати дітей на балконі.
2. Не можна дозволяти дітям проводити рухливі ігри на балконі.
3. На балконі потрібно закрити щілини, через які можуть випадати дитячі іграшки.
4. В присутності дітей не можна нахилятись з балкона.
5. Балкон повинен закриватись з кімнати на гачок чи засув, розміщений у третій частині зверху.
5. Попередження травматизму під час відпочинку
1. Не залишайте дітей без нагляду.
2. Перевірте обладнання дитячого майданчика на предмет виявлення травмуючих чинників. Особливо уважно обстежте пісок: в ньому можуть бути скло та гострі металеві предмети.
3. Огляньте територію навколо будинку і перевірте наявність відкритих підвалів, каналізаційних люків, ям, електрощитів, недобудованих об'єктів, стоянок автотранспорту тощо.

V. Безпека дорожнього руху

1. Виконуйте правила дорожнього руху.
2. Проаналізуйте місце проживання на предмет оцінки інтенсивності дорожнього руху.
3. Дозволяйте старшим дітям самостійно переходити дорогу при повній відсутності руху автотранспорту чи велосипедистів.

Шановні батьки!

Будьте прикладом для дітей у виконанні правил безпечної поведінки!
Аналіз причин травмування дітей показує, що переважна більшість нещасних випадків була спровокована недбалістю дорослих. Враховуйте психологічні особливості дітей дошкільного віку: їхню цікавість, непосидючість, відсутність життєвого досвіду.
Діти погано сприймають заборони. Тому необхідно обґрунтовувати "не можна'' в доступній для дитини формі.

ПАМ'ЯТКА

З попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку

Шановні батьки! Швидке збільшення інтенсивності руху висуває серйозне завдання – забезпечення безпеки руху пішоходів.
У попередженні дорожньо-транспортних випадків з дітьми важливу роль відіграє робота дорослих з роз'яснення дошкільникам правил дорожнього руху і прищеплення навичок дисциплінованого поводження на вулицях і дорогах. Щоб не допустити лиха на дорозі, Вам необхідно:
• вчити переходити вулиці на зелений сигнал світлофора, у встановлених місцях та підземними переходами;
• не дозволяти дітям з'являтися зненацька перед транспортними засобами;
• вчити дітей правильно обходити транспорт, що стоїть: автобус, тролейбус – позаду, трамвай – спереду;
• не дозволяти дітям самостійно їздити на громадському транспорті;
• не допускати ігор дітей на проїжджій частині дороги;
• не дозволяти дітям грати з м'ячем, кататися на велосипеді, ковзанах, санчатах, роликах на проїжджій частині дороги та поблизу неї – це може коштувати дитині життя;
• не чіплятися на підніжку транспорту і не стрибати на ходу, щоб своїм прикладом не заохотити дітей;
• не подавати дітям негативних прикладів, порушуючи правила дорожнього руху.
СПОДІВАЄМОСЯ, ЩО ВИ ПРИСЛУХАЄТЕСЬ ДО НАШИХ ПОРАД!
Кiлькiсть переглядiв: 509

Коментарi